Aerobní cvičení

Aerobním cvičením se zvyšuje a zlepšuje výkonnost srdce, plic a oběhové soustavy. Dochází při něm také k pálení tuků, ovšem až po delší době cvičení, cca po 30 minutách. Mezi hlavní pozitiva tohoto cvičení patří snížení rizika onemocnění srdce, dále snížení tuku v těle, snížení celkového cholesterolu, snížení krevního tlaku a zvýšený oběh a výkon srdce a plic. Samozřejmě, že se musí cviky provádět správně. Při nesprávném provádění cviků se může stát, že cvičení nebude mít žádný efekt a navíc si můžete zadělat na nepříjemný úraz.Kdo ví, že mívá problémy s určitou částí těla, měl by používat preventivě tejpy. Ortéza by také neměla chybět.

Někteří používají k aerobnímu cvičení například kolenní ortézu, ortéza na loket je také častá. Každý, kdo má dlouhodobé problémy, nebo někdy měl problémy s určitou částí těla, zády, loktem, kolenem, zápěstím, kotníkem, by preventivně měl u každého cvičení používat tejpy, nebo ortézy. Zabrání tak opakovanému, nepříjemnému poškození těla. Je to opravdu velice nepříjemné, můžu říct z vlastní zkušenosti, že takový úraz kolene, či jiné části těla doopravdy dokáže pekelně bolet. Kdo by chtěl riskovat, že by se mu takový úraz stal znovu.

TIP: Svět Zdraví Písek – jak byste ohodnotili tuto provozovnu?

Při cvičení dejte také pozor aby, jste to nepřehnali a neměli jste pak bolesti kloubů, svalů. Bolesti kloubů je také velice nepříjemná věc. Při každé bolesti kloubů by bylo nejlepší navštívit lékaře, aby mohl zjistit, jakou má vaše bolest kloubů příčinu. Příčin může být totiž spousta. Bolestí kloubů se může také projevit infekce, nebo zánětlivé onemocnění, nebo také bohužel degenerativní onemocnění artróza.

 

Štítky: , ,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.