Funk aerobic

Jedním z nejprogresivnějších a nejmodernějších forem, které aerobic skýtá, představuje bezesporu funk aerobic. Ten je založen na životním stylu funk.
Základem všeho je kvalitní muzika. Funk představuje velmi osobité pojetí skutečnosti a propojení hudby s tancem. Velmi důležitá je u tohoto druhu pohybu hlavně choreografie. Než přejdeme k samotnému cvičení v rytmu funk, musíme si přiblížit samotnou muziku. Funk je složen z prvků hned několika hudebních stylů. Jsou jimi například jazz, afro, street dance, rap či hip-hop. Původ tohoto hudebního stylu bychom hledali v Africe. Do podoby, kterou má dnes, se vyvinul hlavně na ulicích v černochy obývaných čtvrtích Spojených států amerických. Na počátku všeho byl jazz.

Navštivte Svět Zdraví a začněte zdravě hubnout.

Funk, anebo funky aerobic, jak bývá toto cvičení často nazýváno, funguje v podstatě totožně jako klasický kondiční trénink. Funk vnesl do klasického cvičení mnoho nových prvků. Pohyby se dělají jiným stylem, což vede k obohacení tohoto cvičení. Funky aerobic se zaměřuje hlavně na trénink kardiovaskulárního systému. Trénink je hodně intenzivní a díky jeho abslovování si také zlepšíte fyzickou kondici, koordinaci pohybů a orientaci v prostoru. Při funkování dlouhém alespoň jednu hodinu určitě dojde k celkovému prokysličení organismu. Lidské tělo také při dostatečně intenzivním cvičení začne mnohem rychleji spalovat tuky. Funk aerobic lze také provádět na stepu. Spojením těchto dvou druhů cvičení dojdete k velmi zajímavé směsici pohybů, jež mnohdy ještě více zintenzivní frekvenci pohybů. Stejně jako na jiné většinu fitness cvičení vezměte kvalitní kotníkovou obuv a vhodné oblečení. Stačit vám budou tepláky, které by měly přiléhat k tělu tak, aby při samotném cvičení nezavazely. Klidně si budete moci nasadit také kšiltovku naopak přesně ve stylu funky. Rozhodně se také zbavte předsudků a stresu.

One Response to “Funk aerobic”

  1. admin Says:

    Také velmi ráda cvičím a posiluji břišní svaly, pokud člověk využije při posilování břicha ještě balanční podložky, myslím si, že efekt cvičení se zněkolikanásobí, přičemž člověk tolik nezatěžuje bederní svaly.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.